Friday, October 28, 2016

Opsies Handel Coaching Program

Die mark moordenaar Edge deur Dan Passarelli quotWhat ek graag oor Dans boek is dat sy voor die hand liggend hy jou net isnt vertel hoe om handel te dryf, hy vertel jou hoe hy handel dryf. Theres altyd 'n groot verskil tussen dié wat handel te leer uit 'n akademiese oogpunt en diegene wat verhandel en het die vermoë om te loop beleggers stap vir stap deur die handel. Vir my geld wat ek altyd probeer om woord en raad van dié wat loop jy die pad en Dan Passarelli het die walkquot Jon Najarian, medestigter Trademonster Options Onderwys vir Opsie Handelaars As julle in die handel opsies geloop, weet jy verstaan ​​opsies is jou mees waardevolle bate. Dis hoekom Market moordenaar Mentorskap is help opsie handelaars soos jy bereik hul doelwitte met 'n aanlyn-opsies opvoeding met buigsame programme wat jou opsies opvoeding behoeftes te pas. Bevorder Jou opsies Onderwys Met Market moordenaar Options Afrigting Een-tot-een-opsies Afrigting Dan Passarelli geleer opsie beurs in die putte van die Chicago Board Options Exchange. Nou wil hy bring wat hy geleer het in sy 20 jaar in die opsie handel besigheid vir jou. Is jy gereed om opsies van 'n mark maker leer gedraai mark moordenaar teen mark moordenaar Mentorskap, you39ll opsies handel te leer in 'n persoonlike, een-tot-een-omgewing van een van die beste denkers in die bedryf. Of jy nou 'n begin opsies handelaar of 'n opsie handel guru, sal Mark moordenaar Mentorskap 'n opsie onderwys program om jou behoeftes te pas maat. In hierdie persoonlike opsies opvoeding natuurlik you39ll 'n opsie insiderrsquos perspektief te kry op die opgevolg todayrsquos opsie mark. Ons Opsie Trading Onderwys Sluit Opsie Tutoriale, opsie-strategieë en opsies Mentorskap vir Opsie Market Takers Skakel vandag vir 'n gratis assessering (815) 534-5204. MTM Een-tot-een coaching program - 6 maande Aanvanklike assessering / konsultasie om jou huidige aanleg en doelwitte 10 online, een-tot-een-opsies afrigting sessies te vestig (na raming voltooi is 6 maande) Weeklikse persoonlike huiswerk MTM quotEmail Hotlinequot - 6 maande van onbeperkte e-pos toegang tot die Afrigters te kry jou vrae beantwoord tussen sessies (1000 waarde) handtekening opsies boek geskryf deur Dan Passarelli (90 waarde) woon en argief Online Onderwys Program toegang - 6 maande (1794 waarde) Gratis toegang tot die MTM Elite Trader Gemeenskap Chat Kamer (591 waarde) Toegang tot alle online video klasse (Priceless) Is jy gereed optimisties oor jou opsie handel met mark moordenaar Mentorskap te kry Klik hier om ons te kontak oor die manier waarop ernstige in jou opsie onderwys of bel vandag. Kennis is mag. Skakel vandag vir 'n gratis assessering (815) 534-5204. Groep pakkette is beskikbaar. Kursusse is ook beskikbaar vir institusionele kliënte. Verstaan ​​Options Investment met ons aanlyn-opsies Onderwys Series Wil intensiewe opsies opleiding reg in die gerief van jou eie huis of kantoor Teken in op ons Online Options Onderwys Series. Elke maand kry opsies klasse wat diep boor in belangrike onderwerpe wat jy nodig het om suksesvol te wees. Met die mark moordenaar Mentorskap Online Options Onderwys Series. youll versnel jou opsies te leer kurwe met die mark bewys opsies strategieë - sy 'n geluid, gegrond en effektiewe opsies opvoeding om jou opsie-handel prestasie te verbeter. Kry gedetailleerde wenke, tegnieke en-mark bewys opsies strategieë Vind die geheime van benutting opsie wisselvalligheid pryse Rus jouself om te lees wat die data vertel jy weet hoe om te reageer op die mark. en nog baie meer As 'n ekstra bonus, jy kry eksklusiewe wagwoord toegang tot ons opsies opvoeding materiaal waar youll vind argief klasse van vorige reeks en bykomende hulpbronne opsie handelaar, insluitend opsies video's, PDF Opsie Tutoriale, Trader Hulpbronne en nog baie meer. Inskryf vandag en maak die meeste van jou opsies Die mark moordenaar Edge Wil jy opsies opvoeding, nuus en nuttige handel idees afgelewer by jou e-pos posbus een keer per week Skryf die mark moordenaar Edge opsies nuusbrief. Skryf in vandag en kry 'n gratis twee weke proef. Die mark moordenaar Edge is die enigste opsies nuusbrief wat nuus, opsies opvoeding en werklike wêreld handel idees kombineer. Kry 'n insiders op whats happening in die mark sien wat pro handelaars kyk vir die week te kom Verbeter jou handel met 'n weeklikse dosis van opsies opvoeding kry aksie handel idees gebaseer op gesonde tegnieke verstaan ​​Opsie Trading met die mark moordenaar minuut 'n opsies vraag onderwys Vra Dan stuur in jou opsies opvoeding vraag mentoratmarkettaker en kry dit nie op die mark moordenaar Minute. Het jy 'n minuut om te leer opsies Kyk na die mark moordenaar Minute. Learn Options Afrigting en opsies strategieë deur Mark moordenaar Mentorskap Options Afrigting Hier Opsie Trading met MTM Persoonlike Options afrigting in handel, donrsquot jy kry 'n medalje net vir vertoon. Om te wen in hierdie wedstryd, streng opleiding, soos die opleiding wat jy kan kry van die afrigters hier by Mark moordenaar Mentorskap nodig. Ons afrigters het 'n tasbare voordeel vir jou te bring: die werklike wêreld ervaring. Laat ons afrigters lei jou handel loopbaan deur die deel wat hulle geleer in hul loopbane as professionele. By Market moordenaar Mentorskap, neem ons 'n interaktiewe, praktiese benadering tot opsies afrigting. Ons opsies afrigting programme op maat van jou agtergrond en jou doelwitte as 'n opsie handelaar. As jy 'n beginner, sal ons jou leer by jou vlak (sien ons beginners Afrigting). As jy 'n professionele handelaar reeds, ons het die kundigheid om jou te neem na die volgende vlak in jou loopbaan. En ons leer handelaars ervaring vlakke oral tussenin. Elke handelaar begin met 'n opsies afrigting voorlopige beoordeling, wat deel kennis toets en deel sielkunde / agtergrond toets. In ons eerste aanlyn, Een-tot-een sessie saam, wersquoll gaan oor die resultate en saam, skep 'n leerpad wat reg is vir jou. Persoonlike Options Afrigting Ons eie stelsel vir een-tot-een-opsies Onderwys verseker dat elke student maak die grootste deel van sy of haar tyd en geld. Ons voorlopige evaluering help ons leer waar jy is as 'n handelaar. Dan kan jy slaan oor reeds weet en voort te bou op die bou van jou huidige sterkpunte. Ons fokus op wat jy nodig het om te leer om suksesvol te wees en voldoen aan jou handel doelwitte. Alle Een-tot-een sessies gefokus op jou die student. Daar is geen quotpeanut galleyquot luister in, so daar is geen afleiding. Jy kan gemaklik voel in 'n private, werklik een-tot-een sessie. Daar is baie selfstudie bronne te vergesel ons Een-tot-een-opsies Afrigting propvol van die inligting wat jy nodig het om ingeligte besluite te neem as 'n handelaar. Wanneer jy aansoek doen vir opsies afrigting sal jy kry 'n getekende kopie van een van Dan Passarellis boeke. Jy sal kry toegang tot al ons aanlyn-inhoud, insluitende ons live groepklasse op Donderdae plus ses maande van die pre-aangeteken klasse. Hierdie kursusse is ontwerp baie gekonsentreerde met inligting te wees, weer, met die doel om jou die beste gebruik van jou tyd en geld. Jy kry ook toegang tot opsies tutoriale en ander opsies handelaar gereedskap. Hier is wat jy kry met die MTM Een-tot-een-opsies afrigtingskursus: MTM 6 Maand, een-tot-een-afrigting Program Aanvanklike assessering / konsultasie om jou huidige aanleg en doelwitte 10 vestig aanlyn, een-tot-een-opsies afrigting sessies (na raming voltooi is 6 maande) Weeklikse persoonlike huiswerk MTM quotEmail Hotlinequot - 6 maande van onbeperkte e-pos toegang tot die Afrigters jou vrae beantwoord tussen sessies (1000 waarde) handtekening opsies boek geskryf deur Dan Passarelli (90 waarde) woon en argief Online te kry onderwys Program toegang - 6 maande ( 'n 1794-waarde) toegang tot alle online video klasse (Priceless) het jy het 'n paar groot, duur verloorders leer deur trial and error kan die duurste manier om te leer om handel opsies wees. Stop die betaling van die mark vir jou opvoeding. Kry jare se ervaring van ons span onder leiding van Dan Passarelli slegs 4997. Bel om te begin in opsies afrigting vandag (815) 534-5204 Kry optimisties oor jou toekoms quotThank jy John en Dan vir jou leiding met jou hulp ek op 'n twee week agt agtereenvolgende oorwinning streep. Bring 'n geannualiseerde opbrengs van meer as 185 don39t verwag om te kolf 1000 vir ewig, maar nie 'n slegte soek momentopname van wat hierdie strategieë kan doen. Wanneer dit gekombineer met die wyse om verlies management. quot quotAlso, dankie vir alles wat jy aanbied van MTM. Nadat nou weg na 'n paar van die groepsessies, ek regtig begin om die waarde van John39s sessies saam met wat ek leer uit u elke week sien. Jy gee my die raamwerk en Johannes plaas die vleis op die been. 1-on-1 afrigting is die beste besluit wat ek kon by hierdie aansluiting gemaak in my handel education. quot quotI is soveel meer gebalanseerde in my ambagte nou. Ek weet dit is vroeg, maar reeds in vergelyking met verlede jaar, is daar geen vergelyking. My handel / bestuursplan het 'n groot verskil gemaak. Dankie weer my friendquot quotI doen wil graag my dank uitspreek teenoor jou en Dan. Ek voel baie meer selfvertroue handel. Geplaas my eerste dubbele vandag kalender. Die waarde van die afrigting, mentorskap, en video's het al hoe duideliker geword vir my soos die tyd aanstap. Ek het 'n paar maande ldquooffrdquo as gevolg van ander verpligtinge. Nou, gaan deur die video argiewe 'n tweede keer, en die hersiening van jou daaglikse reeks toe ek by die huis kom in die nag, itrsquos al uiteindelik begin om ldquoclickrdquo. Ek benodig ook leer om dit eenvoudig te hou. Itrsquos regtig nie so vreeslik moeilik soos dit aanvanklik appears. quot Jeff, Greeley, CO ldquo. Ek skuld die grootste deel van die sukses wat I39ve het in opsies om jou onderrig en mentorskap. Afgesien van jou duidelike onderrigstyl, jou klem op risiko en geldbestuur is wat jy skei van die rest. rdquo Jeff, Highland Park, IL quotI het my rekening met ongeveer 12 toegeneem vandeesmaand met 60 oorwinnings. I39m beter by die beheer van my emosies en wag vir 'n groot Opstellings in plaas van storm in dinge. Ek is dankbaar vir alles wat ek geleer het uit julle, want ek opsies te verstaan ​​soveel morequot Brad, Rexburg, ID quotBetween jou weeklikse sessies, ons een-tot-een-sessies, en John39s daaglikse sessies, ek is vol vertroue dat ek sal uiteindelik wees in staat om vas te hou aan die winste wat ek te genereer, en hou die verliese op transaksies wat don39t werk small. quot Doug, Colorago Springs, CO quotWhen Ek het my ingeskryf vir Dan39s mentorskapprogram Ek het 'n baie hoë verwagtinge. Na voltooiing van die program Ek is baie bly om eerlik sê dat Dan hulle nie net ontmoet, maar ver my verwagtinge oortref. Ek is redelik gevorderd in my kennis van opsies as 'n kleinhandel handelaar. Dan het die tyd om my kennis en doelwitte te evalueer en aangepas 'n individuele en gevorderde program vir my by die professionele vlak sit. Dit is nie 'n koekie-snyer program. Asof dit nie genoeg was nie, Dan werklik neem dit selfs 'n stap verder in dat hy omgee werklik oor my toekoms handel sukses. Ek voel asof, selfs al is my program geëindig het, het ek 'n mentor vir die lewe. quot Sonny, La Kanada, CA quotAfter afronding van jou mentorskapprogram, ek wou verruil vir 'n paar weke met die regte geld op my eie voor te gee jy 'n update. Dit laat my dink aan wat kommersiële. Jou opsies coaching program, 3999 die fundamentele begrip en kennis wat ek ontvang het van jou opsies coaching program, van onskatbare waarde. Ek kan nie genoeg dankie sê vir die feit dat my nou al baie geskenke gegee in kennis en vertroue. Jy het werklik geweldige kennis van opsies en unieke amp eenvoudige manier om daardie kennis om jou studente. Hou op leer my vriend By the way, het ek elke sent van my monetêre koste gemaak in hierdie laaste paar weke en die bevrediging is net gravy. quot Hemel, Albuquerque, NM quotThe Een-tot-Een opsies afrigting klas was 'n geweldige hulp in sif deur die magdom van inligting om die belangrike konsepte en idees in die handel opsies te ontdek. Danrsquos ondervinding en kennis is 'n kenmerkende hulpbron vir enigiemand wat belangstel in die leer oor opsies en hoe om voordeel te trek in 'n tipe van die mark. Soos ek voortgaan om te leer Een-tot-een mentorskap was die fondament wat ek nodig het om my handel loopbaan begin in die regte rigting. Vir enigiemand wat op soek na 'n meer kundige handelaar dit is 'n uiters waardevolle klas en geld goed spentquot quotDan Ek wou net sê geword dankie vir die geleentheid om saam te werk. In 'n paar kort maande gehelp het my die gaping van 'n intermediêre vlak opsies handelaar te oorbrug om te voel gemaklik met die meer gevorderde konsepte. Ek glo dat ek meer geleer in die afgelope twee maande met jou as wat ek die afgelope twee jaar op my eie gedoen. Of sy spreekkamer wisselvalligheid kaarte voor ambagte of monitering my portefeulje as 'n geheel met behulp van die Grieke, het jou hulp my het 'n beter handelaar. Ek was aanvanklik onseker of mentorskap van voordeel sou wees om my, nou ek werklik wens ek het hierdie vyf jaar ago. quot Jason, Seal Beach, CA quotDan gedoen, itrsquos was 'n paar weke sedert ek my mentorskapprogram voltooi met jou, en die leer hasnrsquot gestop. Jy verskaf my met 'n diep (durf ek sê diepgaande) begrip van kritieke begrippe, soos die ontleding van wisselvalligheid, vind van 'n wisselvalligheid rand, en gamma scalping. Alhoewel ek kop lees oor elk van hierdie voor jou program, was jy die een wat werklik het my gehelp ldquoget itrdquo, en nou is my opsie handel maak 'n hele klomp meer sin (en meer wins te maak, te).quot Robert, Greenwich, CTCoaching Die meeste suksesvolle mans en vroue staatmaak op professionele afrigters om hulle te bereik en te handhaaf 'n hoë vlakke van prestasie. As deel van ons gemeenskap, sal ons daar wees saam met jou elke stap van jou reis ondersteun jy deur ons gemeenskap afrigting. Lees meer GT Hierdie een uur sessies gefokus rondom jou behoeftes en om die resultate wat jy wil. Of sy leer een van my magtige handel stelsels, die verbetering van jou handel prestasie of die bou van jou handel in besigheid ons laser strategie sessies is die ideale oplossing. Lees meer GT Dit is 'n omvattende coaching program waar ek loop jou stap vir stap deur die keuse van en die uitvoering van die handel stelsels wat die beste vir jou op grond van jou persoonlikheid en doelwitte is. Die program sluit ook die opstel van jou handel besigheid. Lees meer gtIntensive Opsie Mentorskap Intensiewe Opsie Mentorskap Die een-tot-een persoonlike opsie coaching program wat ontwerp is deur die skrywer van die Bybel van opsies handel Lawrence G. McMillans Intensiewe Opsie Mentorskap is 'n persoonlike keuse onderrigprogram wat in staat sal stel om te studeer een-tot - Een met 'n professionele handelaar, teen jou eie pas. Elke mentorskap ervaring is aangepas word om jou behoeftes en vermoëns pas, terwyl die vergadering van die hoogste deur Lawrence G. McMillan standaarde. Oor McMillan Die mentorskapprogram Larry en sy mentors is professionele handelaars wat hul lewe in die markte opsies gemaak. Die onderwys wat jy sal ontvang van McMillan Mentorskap is gebaseer op beproefde strategieë en tegnieke, nie teoretiese boek leer. Wat is Ingesluit: Ons mentorskapprogram is ontwerp vir absoluut enige iemand wat ernstig is oor die saak. Dit maak nie saak as jy 'n beginner of 'n ervare handelaar. Registrasie sluit in: 'n individueel spesiaal ontwerp kurrikulum op maat van jou leerbehoeftes. Studente sal kry om te studeer by hul eie tempo en fokus op die gebiede wat die meeste aandag nodig het. Dit is nie 'n hoë volume, massa voorberei natuurlik. 'N individu kurrikulum is ontwerp vir elke student op grond van hul huidige vlak van kennis, ervaring en belangstelling. Twaalf weke van een-tot-een opleiding van jou eie persoonlike mentor. Mentorskap sessies vind plaas aanlyn, sodat hulle is mooi en gerieflik. Sessies uitgevoer een-tot-een via webinar en kan toegang verkry tot op 'n rekenaar met 'n internet-verbinding. Bonus materiaal en ekstra voordele te voeg tot meer as 4000 insluitende nuusbrief subskripsies. aanvullende opvoedkundige materiaal. en analitiese sagteware om te help met jou voortgesette onderwys en handel. Voortgesette e-pos ondersteuning ná die sluiting van die mentorskap kursus. Weve hier vir 20 jaar en is nie van plan oral Drie Superb Programme om uit te kies By aanvaar om die mentorskapprogram, jy sal jou studiekursus kies deur een van die volgende programme: Kliek elke program om te sien whats in elke mentorskap ervaring volledige program (24 sessies) 'n individueel spesiaal ontwerp kurrikulum op maat van jou leerbehoeftes. Twaalf weke van een-tot-een opleiding (twee sessies per week) Bonus materiaal en ekstra voordele te voeg tot meer as 4000 'n persoonlike afskrif van enige Lawrence G. McMillan boek van jou keuse, insluitend opsies as 'n strategiese belegging of McMillan op Options Choice van Larrys 16 CD-Rom Tuisstudie Kursus (24 uur van onderwys) of nuutste Intensiewe Options Seminaar DVD (8 ure) Afskrifte van ons eie analise sagteware, insluitend: Die verwagte opbrengs sakrekenaar die waarskynlikheid sakrekenaar Opsie Evaluering sagteware Teken aan al McMillan ontleding Corp. s raadgewende dienste, insluitend: 1 jaar inskrywing op ons vlagskip nuusbrief, sal die opsie Strategist 6 maande van ons premium-diens, The Daily Strategist Nuusbrief 6 maande van die daaglikse volume Alert nuusbrief 6 maande subskripsie om die strategie Sone Voortgesette e-pos ondersteuning na afloop van jou mentorskap natuurlik Vlak I Program (12 sessies) 'n individueel spesiaal ontwerp kurrikulum op maat van jou leerbehoeftes. Die Vlak 1 program is ontwerp vir beginners tot intermediêre opsie handelaars. Twaalf weke van een-tot-een opleiding (een sessie per week) 'n persoonlike afskrif van enige Lawrence G. McMillan boek van jou keuse, insluitend opsies as 'n strategiese belegging of McMillan op Options Afskrifte van ons eie analise sagteware, insluitend: die verwagte Terug Sakrekenaar die waarskynlikheid sakrekenaar Opsie Evaluering sagteware 'n keuse van 3 van die volgende McMillan produkte en dienste: 'n afskrif van Larrys boek, Options as 'n strategiese belegging 4 uitgawe 'n afskrif van McMillan Op Options: 2nd Edition boek Larrys nuutste Intensiewe Options Seminaar DVD Larrys 16 CD-Rom Tuisstudie kursus A 1 jaar inskrywing op ons vlagskip nuusbrief, sal die opsie Strategist 'n 6 maande subskripsie tot die daaglikse volume Alert nuusbrief Voortgesette e-pos ondersteuning ná die sluiting van jou mentorskap natuurlik Vlak II-program (12 sessies) 'n individueel spesiaal ontwerp kurrikulum op maat van jou leerbehoeftes. Die Vlak 2 program is ontwerp vir intermediêre tot gevorderde opsie handelaars. Twaalf weke van een-tot-een opleiding (een sessie per week) 'n keuse van 3 van die volgende McMillan produkte en dienste: Afskrifte van al 3 van ons eie analise sagteware insluitend die verwagte opbrengs sakrekenaar, die waarskynlikheid sakrekenaar, en die opsie Evaluering sagteware 'n persoonlike afskrif van Larrys boek, Options as 'n strategiese belegging 4de uitgawe 'n persoonlike afskrif van McMillan op Options: 2nd Edition Larrys nuutste Intensiewe Options Seminaar DVD Larrys 16 CD-Rom Tuisstudie Kursus A 1 jaar inskrywing op ons vlagskip nuusbrief, sal die opsie Strategist 'n 6 maande subskripsie tot ons premium-diens nuusbrief diens, The Daily Strategist 'n 6 maande subskripsie tot die daaglikse volume Alert nuusbrief 'n 6 maande subskripsie om die strategie Sone Voortgesette e-pos ondersteuning ná die sluiting van jou mentorskap kursus jou eerste onderhoud Voor die aanvang van die natuurlik, goed te doen 'n aanvanklike onderhoud waartydens ons jou finansiële doelwitte te bereik, vorige ondervinding in die handel aandele en termynkontrakte, en jou sterk - en swakpunte te bespreek as 'n handelaar. As jy in die loop aanvaar, jy sal betrokke was by beproefde en hoogs effektiewe idees oor aandele en kommoditeite handel. Jy sal ontvang buitengewone navorsing, spesifieke gereedskap en stelsels, sowel as ander inligting wat jy nodig het om 'n heeltemal onafhanklike handelaar geword. Vul ons Mentorskap Kontak vorm hieronder in om 'n mentor verteenwoordiger kontak wat jy vandag het. Deur die vorm te voltooi, sal jy ingeskryf is by ons weeklikse Updater en instem om ons Privaatheidsbeleid. Alle e-pos adresse word streng vertroulik gehou word. Trading of belê of op marge of andersins dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle persone wees. Hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om handel te dryf of te belê moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en die vermoë om risiko te duld nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging of selfs meer as jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel en belegging, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Besoek die Openbaarmaking amp Beleide bladsy vir 'n volledige webwerf onthullings. Getuigskrifte: getuigskrifte word geglo om waar te wees op grond van die vertoë van die persone wat die getuigskrifte, maar feite wat in getuigskrifte is nie onafhanklik geoudit of nagegaan. Ook was daar 'n poging om vas te stel of enige getuigskrifte is verteenwoordigend van die ervarings van alle persone wat die hierin of om die ervarings van die persone wat die getuigskrifte na die getuigskrifte gegee vergelyk beskryf metodes. Jy moet nie noodwendig verwag dat dieselfde of soortgelyke results. PROVEN EDUCATION Opsie Trading Coach is geskep om mense te help uit alle vlakke van die lewe beter te verstaan ​​die aandelemark en hoe opsies kan gebruik word as 'n doeltreffende instrument om jou finansiële doelwitte te bereik. Deur die gebruik van bewese opsie handel strategieë, gedetailleerde planne geldbestuur, en back-getoets tegniese ontleding stelsels sal jy handel slim met die vermoë om suksesvol te wees in enige mark neiging. Jou sekuriteit, aftrede, familie, en algehele finansiële welstand hang af van hoe goed you8217re staat om risiko te bestuur, en maak slim handel of beleggingsbesluite deur die leer van die strategieë en beginsels van 'n professionele selfgerigte kleinhandel handelaar. Opsies is die voertuig wat jy kan gebruik om die kans in jou guns te sit terwyl die aanbied van winsgewende winspotensiaal en verlaagde risiko wanneer jy belegging die tyd om te verstaan ​​hoe hierdie finansiële bates werk. Belangstel in die leer About8230 Hoe betaal om te voorraad Gebruik opsies te koop om te skep weeklikse inkomste Verstaan ​​die verskillende tussen oproepe en sit Leer verskeie omskrewevoordeel-risiko handel strategieë wat in werk op, af, en sywaarts markte Bemeester die kuns van die bestuur van risiko Hoe om te gebruik spronge vir eksponensiële groei bewese tegniese handel Opstellings wat jou kans sal toeneem vir sukses handel aandele en opsies Kyk wat sommige van die top-aandele en opsies we8217re handel Hier is die wette van geld en hoe om 'n selfgerigte handelaar ek steek weg en kyk verskillende afdelings verskeie kere om seker te maak ek kry alles. Ek is vasberade om ook winsgewend wees, ek is lief vir die spronge strategie Ek was op 'n onlangse VIP webinar en nou werk my pad deur dit 'n tweede keer. Dankie vir alles wat jy doen Dit is pretty awesome dinge - baie waardeer alles wat jy doen vir ons wat op soek is na 'n wins te maak op hierdie punt. Ek glo werklik jy omgee vir jou studente, in teenstelling met 'n paar bedryf afrigters wat hoofsaaklik fokus op die onderrig van 'n paar strategieë sonder waardeer die unieke risiko toleransie, kapitaal beskikbaar, kontantvloei behoeftes, intellektuele kapasiteit ens van individuele handelaars. So, dankie - of jy boeke oor leierskap of emosionele intelligensie, jy op die regte spoor te lees. Ek is 'n afgetrede persoon wat lief Finansies en Beleggings en dit gee my 'n ander plek om voordeel te trek uit en miskien ook ander te help - jy het 'n goeie werk gedoen op jou opleiding en met groot entoesiasme Die sinergie van hierdie plek hou net beter en beter as dit groei. Nie een van wat gebeur sonder Tyler Chianellis visie. Mooi gedoen Tyler, en 'n groot dankie Dankie Tyler Chianelli Julle 'n inspirasie. Gaan voort om jou Kopiereg 2016 Opsie Trading Coach, LLC - Alle regte voorbehou. Voorwaardes Pas. VS regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy nie kan bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop sekuriteite of opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf of in enige van buite produkte of dienste te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Disclaimer: Uitslae kan wissel van persoon tot persoon CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié HIERIN WAT BEREIK. Thinkorswim, Afdeling TD Ameritrade, Inc. en Opsie Trading Coach, LLC is geskei predikante op pad maatskappye en is nie verantwoordelik vir mekaar se dienste en produkte. Alle ambagte, patrone, kaarte, stelsels, handel strategieë, ens in hierdie webwerf en die produk materiaal is slegs vir illustratiewe doeleindes en moet nie vertolk word as spesifieke adviserende aanbevelings. Alle idees en materiaal aangebied is geheel en al dié van die outeur en nie noodwendig dié van die uitgewer of OptionTradingCoach. Geen stelsel of metode het ooit is ontwikkel wat winste kan waarborg of verseker vryheid van verliese. Geen voorstelling of implikasie gemaak dat die gebruik van die Opsie Trading Coach produkte, dienste, of handel stelsel sal winste te genereer of te verseker vryheid van verliese. Die getuigskrifte en voorbeelde hierin gebruik is uitstekende resultate, wat nie van toepassing op die gemiddelde persoon, en is nie bedoel om verteenwoordig of waarborg dat enigiemand dieselfde of soortgelyke resultate sal bereik. Elke individue sukses hang af van sy of haar agtergrond, toewyding, begeerte, en motivering om te slaag as 'n handelaar.


No comments:

Post a Comment